Bezemer & Schubad

contact met uw vertrouwenspersoon

3 juni 2019

‘Spreekuur’

Voor vertrouwenspersonen die deelnamen aan onze basiscursus staat ons ´spreekuur´ standaard als extra aanbod na de gevolgde cursus al open. Men gaat de geleerde stof en vaardigheden immers in de praktijk brengen. En dan blijken er zich soms kwesties aan te...

Lees meer »

1 juni 2019

Klachtenprocedure ongewenst gedrag nog up-to-date?

Voldoet de klachtenprocedure ongewenst gedrag bij uw organisatie nog aan de eisen van deze tijd? Wij maken het nog wel eens mee dat een formele klacht wordt ingediend en dat dan blijkt dat de klachtenprocedure niet meer voldoet. Of...

Lees meer »

26 maart 2019

Scholing leden klachtencommissie belangrijk

Als alle informele mogelijkheden zijn uitgeput, kan een klager/klaagster een formele klacht indienen. De klachtencommissie zal de klacht onderzoeken aan de hand van de regels die daarvoor gelden. In deze cursus leren wij u welke wettelijke en juridische eisen...

Lees meer »

26 februari 2019

Dynamische Oordeelsvorming voor Vertrouwenspersonen

Werken met de systematiek van Dynamische Oordeelsvorming maakt je bewust van je primaire reacties en de achterliggende (voor)oordelen en gevoelens. Door vragen te stellen, objectiveer je je primaire reacties tot heldere conclusies en realistische besluiten. Dat geeft innerlijke rust,...

Lees meer »